fredag den 13. september 2013

Sidste uge + random stuff!

Såååå, jeg vil fortælle lidt om hvad der er sket sidste uge og i den her uge + noget random stuff :)

Startede jo i skole sidste onsdag, så jeg har kun gået i skole herovre i lidt over en uge - det føles som om jeg har været her meget længere, på en god måde :)

Så tirsdag, onsdag og torsdag var jeg til Cheer practice. Onsdag lavede vi "jumps" og jeg fik virkelig meget ros for de forskellige, meeeeen jeg valgte at stoppe, haha. Det var sjovt og alt det og pigerne er utrolig søde, ingen tvivl, men den dansende del og dét at skulle gøre dette foran hundredevis af mennesker var ikke lige mig. Men i fredags efter min Algebra class (som nu er skiftet) kom en gut ved navn Chris hen til mig og fortalte at Mr. Frank, the cross country coach, ville høre om jeg ikke havde lydt til at prøve lidt cross country. (Det var åbenbart fordi, at jeg er høj og har lange ben) Dette var altså før, jeg havde meldt ud at jeg ikke ville cheerleading. Og da jeg allerede selv havde overvejet cross country takkede jeg ja til at prøve. Så vi startede da lige ud i mandags med at løbe omkring 7,5 km. Holy.... det var hårdt + det var omkring 27-28 grader. Men jeg har holdt ved det siden og vi træner hver dag efter skole mellem 2-3 timer, åååårh.

I fredags var jeg til min første football game - Go Falcons! Hahah!
Jeg fattede kegle af spillet og så egentlig mest på cheerleader teamet. Senere på aften sov jeg sammen med Kate, Tori og Paige.

Lørdag tog vi hen til et random supermarket og Paige købte 12 forskellige slags donuts - for nu skulle jeg da prøve at smage dem! oh god de var altså gode....
Derefter kørte vi et random sted hen i Hale og så mud volleyball. Det var nu ret sjovt :)
Frokost blev spist på Subway og så shoppede vi ellers. Købte blandt andet et par flip flops til 1$ (ca. 5,6 kr,-!!!!!!) alt er så billigt herovre! Tori og Paige endte med at sove hos os om aftenen :)

Søndags smagte jeg min første taco!!!!! ÅÅÅÅRH det var fråderen, seriøst det var godt!

I tirsdags skulle cross country teamet til race, hvor de løber mod andre skoler. Jeg var med men kun til warm up (1,5 km), da jeg ikke er startet til races endnu (passer mig meget godt!). Det var omkring de 34-35 grader den dag, så jeg havde lidt ondt at dem... Jeg tog bare tid på hvor hurtigt de løb med nogle af de andre.

Herovre har alle en kæreste, seriøst!!! Okay, måske ikke næsten alle, men virkelig, virkelig mange! Vil skyde på at 70% af skolen er kærester med en eller anden, det er helt vildt. Og mange drenge herovre ser meget ældre ud end drenge i DK. Nogle af drengene på 16 år har altså fuldskæg! Men vil nok skyde på at jeg er lige så høj eller højere end 80% af drengene på skolen hahaahha. Generelt kommenterer folk meget på min højde og længden på mine ben (positivt heldigvis, hæ).

I morgen, fredag, skal hele skolen have taget billeder og vi skal også have taget yearbook staff picture, yaiks.

I går havde vi forresten vores første test i spansk og jeg fik 100% yay!!

Ved godt at billederne ikke er de mest spændende, men bruger egentlig kun min Iphone til billeder sådan rigtig og Kate har også en del af dem - håber det gåååår! :))
Søen lige uden for huset :')

Football practice da jeg var at cheer practice

Søen igen, hæhæ er glad for den! ;D

Første taco ever! Det var en taco med en blød ting uden på, haha! + søde Katiiie

Søen ved the cross country race - 34 grader!!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar