mandag den 23. september 2013

Mackinac, homecoming shopping og andet :)

Sidste weekend tog min værtsfamilie og jeg til Mackinac (udtales Mackinaw) efter the football game på skolen, som vi da selvfølgelig vandt. Vi var fremme ved midnat og boede på hotel. Dagen efter sov vi lidt længe (aaaaaah) og så var vi ellers rundt og se Mackinac City og shoppe. Det gik dagen egentlig med og da vi kom tilbage på hotellet besluttede Kate og jeg os for at smutte i poolen. Der havde været noget truck-gøjl i byen den dag, så om aftenen kørte omkring 400 lastbiler over Mackinac Bridge, hvilket vi så på - det var rigtig flot med alle lysene fra lastbilerne og broen :)

Næste dag spiste vi på morgenmad på Pancake Chef (yum) og derefter gik turen ellers hjemad. Det var en rigtig skøn weekend! :)

Mit skema i hverdagene ser rimelig meget sådan her ud:

6.00 - stå op
7.00 - kør til skole
7.30 - 2.30 - skole
2.45 - 5.00 - Cross Country
5.15 - 5.35 - kør hjem
6.00 - 7.30 - bad og spise
7.30 - ? - lektier og derefter godnaaaaaat

Så i hverdagene er der ikke tid til det store udover skole og Cross Country.

I går, lørdag, kørte Kate og jeg til Tawas City for at se noget om Titanic + kigge lidt på butikker og derefter direkte til West Branch, hvor vi mødtes med andre udvekslingstudenter fra området, deres værtsfamilier + coordinators fra CETUSA. Vi fik egentlig bare alle reglerne at vide igen, så det var ikke skide spændende.... Men til mødet var også en dansk udvekslingsstudent fra Explorius, som jeg havde været til et lille meet-up med i KBH engang i august! Ingen af os vidste at hinanden ville være der, så det var rimelig sjovt.

I dag, søndag, kørte Tam, Kate og jeg til Midland Mall for at kigge på Homecoming kjoler - Homecoming er den 5. oktober :)
Jeg fandt en rigtig fin kjole og et par stiletter, så nu er jeg nok højere end 95% af drengene på skolen, yessss.
Jeg eeeelsker alle butikkerne her, de fleste af dem har vi slet ikke i Danmark.

I fredags var der "National Tractor Day" så nogle af eleverne på skolen kørte på deres traktor i skole, haha!
En af mine veninder, Courtney, kørte en i skole og det samme gjorde hendes bror. Der holdt alle sammen på parkeringspladsen og så kunne man simpelthen stemme på bedste traktor.

I torsdags havde jeg spansk test, som jeg endnu ikke har fået svar på, men jeg har en rigtig god mavefornemmelse :) Dagen efter havde jeg en Planet Earth test og en U.S history test. Planet Earth testen var SÅ svær, seriøst. Generelt er den klasse bare svært pga. alle de svære ord og de mange fagudtryk. Jeg ved endnu ikke hvordan det er gået i den, men jeg tror det er gået rigtig skidt. Jeg var også rigtig nervøs for testen i U.S history, men jeg fik kun fire fejl ud af 35, hvilket jeg var rigtig glad for + fik high five af Mr. Boyce! :-P

Cross Country går også helt fint udover at min astma er lidt i vejen og så er min højre knæ begyndt at drille lidt... Jeg løber altid sammen med Tristan og Steven, haha vi er vores egen lille løbegruppe.

Fredag d. 4 oktober er the Homecoming football game og der er jeg blevet inviteret af Halley sammen med omkring 20 andre piger til at komme hjem til hende og gøre os klar. Det er dagen før the Homecoming Dance og der er et tema hver gang, når Football kampene er på hjemmebane.

Håber alle har det godt derhjemme :)

Tori og mig til football game, hun er så sød :)

Min skønne værtsfamilie i Mackinac :)

Mackinac

Kate og mig + lidt vind, hæhæ

Mackinac

Katiiiie

Mackinac

Mackinac bridge hvor lastbilerne kørte - awesome kvalitet, jeg væ' dæ'

Sidder med tæpper og ser på broen og lastbilerne :)

Morgenmad på Pancake Chef :)
På vej hjem fra Cross Country race.
Tristan til venstre og Cole til højre - er ikke helt sikker på hvad Cole spiser.... haha


Ingen kommentarer:

Send en kommentar