onsdag den 25. september 2013

Aner-ikke-hvad-jeg-skal-kalde-dette-indlæg

Jeg vil prøve at lave små indlæg oftere, så jeg ikke lavet ét stort en gang om ugen :)

I går fik jeg testresultater tilbage fra Planet Earth og Spanish. Planet Earth var, som jeg godt vidste, ikke gået specielt godt hæhæ. Men Mr. Powley fortalte mig, at hvis jeg ikke forstod spørgsmålene, når vi havde test skulle jeg bare række hånden op og så ville han komme og forklare. Da vi tog testen havde vi nemlig vikar, såååå... :) Jeg hader "indholdet" i den class, altså hvad det er vi lærer, men Mr. Powley er den rareste og der er nogle piger, som jeg snakker specielt godt med - men selve "indholdet" aaaarh.

I Spanish fik jeg 100%, så det kunne jo slet ikke være bedre!

Vejret her de sidste to dage har været rigtig skønt! I dag havde vi lidt over 20 grader, masser af sol og ingen skyer - det var vejr til shorts! :) I morgen skulle det blive endnu varmere!

På cross country fronten går det godt! I dag løb jeg RPI og jeg kan helt klart mærke at jeg er kommet i bedre form. Astmaen er heller ikke så slem for tiden fordi det er varmt udenfor, når det er kold luft er det helt anderledes. 

Det er sjovt som nogle elever på skolen klæder sig fuldstændigt afslappet i joggingtøj og nærmest nattøj - sutsko og det hele og så er der fx. en gut som er i min Spanish class og English class, som har skjorte og slips på hver evig eneste dag. Jeg ser også hele tiden mennesker på skolen, som jeg aldrig har set før, men ja okay, der er jo så også omkring 900 elever, men stadig! ;)

Rigtig mange unge her bliver ikke kaldt deres rigtige navn men en "forkortelse", I guess you can say...
Fx. min værtsøster Kate. Hendes rigtige navn er Kathryn men det bliver aldrig brugt, ikke engang som hendes navn på Facebook. Kender også en del som hedder Victoria men de bliver ALLE kaldt Tori, som var det deres rigtige navn. Det samme med Madison (Madi/Maddy/Maddie/Mattie (der er flere muligheder hæh)), Zachary (Zach) og så videre :)

Det var lige alt jeg kunne komme op med, seseseseses! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar