lørdag den 28. september 2013

De sidste par dage

I Leisure Sport, football, lavede jeg mit første touchdown et par dage siden, alle var ellevilde, haha!
Nu spiller vi fodbold/soccer. Næsten alle pigerne er virkelig dårlige (haha sorry) så middelmådige mig ser faktisk helt god ud, hæhæ.

Og så af jeg blevet afhængig.... af bagels!!!!! Omg, de smager simpelthen fantastisk!

På min skole er der blandt andet en udvekslingsstudent fra Norge, Tone, som er virkelig sød!
Vi snakker normalt bare engelsk sammen, men så her forleden spurgte hun på norsk om jeg forstod hvad hun sagde. Det gjorde jeg, så vi begyndte at tale sammen på vores egne sprog - dansk og norsk.
Og det var såååå mærkeligt! Har ikke snakket dansk i 100 år og kom hele tiden til at slå over i engelsk og så var der nogle danske ord jeg havde glemt. Det var helt mærkeligt.

The Homecoming dance er d. 5 oktober, dada-da-daaaaaa. Nogle vælger at gå med en date og andre går bare med venner/veninder. Jeg er blevet spurgt af en gut, men jeg takkede pænt nej, da man åbenbart så skal danse hele aftenen med den samme fyr OG så er den normale dans (hvis man overhovedet kan kalde det det) det de kalder "grind", hvilket tilsyneladende er noget man bare MÅ gøre, når man "danser" med sin date. Til dem der ikke har hørt om "grind" før, så er det at pigen står med ryggen til sin date og så står hun egentlig bare og "gnubber" sin bagdel rundt omkring på ham. (Jeg undskylder meget til specielt mine bedsteforældre, hvis dette var meget stødende - prøvede at gøre det lidt mildt, hahah) Anyway, det NÆGTER jeg simpelthen at gøre, så jeg går med en vennegruppe!

I næste uge er der Spiritweek. Det betyder, at eleverne skal klæde sig ud i noget bestemt hver dag i en uge (giver den sætning mening???)

Mandag = Sports day (klæde dig ud i sportstøj)
Tirsdag = Mis-match day (tøj der på ingen måde matcher)
Onsdag = Falcon day (skolens farver dvs. brun og guld)
Torsdag = Blackout day (kun bær sort tøj, makeup etc.)
Fredag = Class shirt day (hver class (freshmen, sophomores, juniors og seniors) har en bestemt farve trøje de skal have på)

I år er dagene ikke så sjove på skolen, som de har været nogle af de andre år og ingen ved helt hvem, der står bag dem, øøøøøh... men det skal nok blive skæg å' balla'! Kunne ikke lade være.

Her for tiden er vejret rigtig godt. Det er for det meste mellem 20-25 grader hen af eftermiddagen, så det er rigtig skønt :)

I morgen, lørdag, kører min værtsfamilie og jeg downstate til Frankenmuth for at besøge Tams mor og nogle af deres venner og så selvfølgelig for at se byen :)

Sødeste Cayla før hende og de andre piger tog afsted til kampen i Cadillac. Jeg havde lige haft cross country practice hæhæ
Ventede på Kate efter min træning så var lige over at se alle de søde piger træne cheer i mega skønno vejr



Madi og en helt tredje Tori (haha) spiser luuunch. Hvor ser de dog bedårende ud.
haha


Ingen kommentarer:

Send en kommentar