onsdag den 4. september 2013

Første "skoledag" og cheerleading

Så jeg skulle starte i skole i dag på Ogemaw Heights High School.
Tam og jeg var inde på skolen kontor for at udfylde en helt masse papirer, hvilket tog sin tid.
Da vi endelig var færdige blev vi fortalt, at vi bare kunne tage hjem nu og så kl.8.30 am i morgen skal vi mødes med.... ved faktisk ikke hvem det er, men vi skal i hvert fald lave mit skema ;-)
Så det var en meget kort skoledag, hahaaaaa.

Men det lavede da ikke om på, at jeg skulle til cheerleading for første gang i dag.
Min værtssøster er en af kaptajnerne for holdet, så vi kan følges ad til træningen. 
Og ærligt; ALDRIG i mit liv har jeg fået SÅ mange komplimenter!!! Virkelig!
Alle blev like ved med at sige "omg, you're so pretty!", "I love your hair!", "Wish I looked like you!" og alle mulige andre søde ting!!
Der var en der sagde "If you look at you and then the Americans, you're like a supermodel!" - Altså, det var helt overvældende! Og der var også nogle af dem, der var sådan "you're like a giant, so you are SO going to be backspot!" - altså, de synes tilsyneladende, at jeg er utrolig høj, haha!

Min familie smagte også på salmiak- og saltlakrids her i går - de hadede det, haha! Det havde jeg nu også regnet med ;-)

Nu må vi se, om jeg kommer rigtigt i skole i morgen :))

Min skole. Og jaaaa, sorry, det er taget gennem bilruden, så det spejler sig ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar