søndag den 16. marts 2014

"Under the sea" dance

I fredags var der a dance på skolen med temaet "under the sea" - lidt ligesom Homecoming, dog ikke så stort :)
Hver dag efter skole har jeg nu Track & Field practice, som nok bedst kan beskrives som atletik.
Efter træning tog jeg hjem til en af mine veninder, Nicole, hvor vi hyggede og gjorde os klar til the dance.
Jeg havde det rigtig sjovt!

Kun to af billederne er taget med kamera. Resten er taget med Iphone, og da det var forholdsvist mørkt til the dance, er nogle af billeder ikke for gode - men det er bedre end ingenting! ;)

Nicole og jeg

Ja, ja det var ret koldt at stå udenfor, tak fordi du spørger.


Kate og jeg på skolen

Tori og jeg, hæhæ fjollehoveder



Roop, jeg, Nicole og little Roop (de er brødre, og deres efternavn er "roop", så det bliver de kaldt haha)

Nicole, jeg og Roop

Roop, Brandon, jeg og Nicole - meget søde mennesker hæhæ
Nicole, jeg og Brandon

Paige, jeg og Tori

Nicole <3

Slow dancing
Katie Mae <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar