mandag den 3. marts 2014

The Skate Place

Lørdag aften kørte Kate, Dylan og jeg til "The Skate Place" i West Branch.
Her ruller du på rulleskøjter - dem med fire hjul! Det var fuldstændigt som at se en amerikansk film fra 00'erne haha!
Der var for det meste små børn, men det var nu rigtig sjovt.
Det var min første gang på de her firehjulede bæster, og i starten var jeg godt nok dårlig, meeeen - så kørte (rullede haha) det da ellers bare! Fik også lige en skøn vabel eller to.
Helt bestemt en oplevelse jeg vil kalde amerikansk (minus vablerne naturligvis) :)

Jeg prøvede at tage nogle billeder af stedet og fik altså en del mærkelige blikke, men det stoppede mig da ikke!

Kate og jeg på "skates" hæhæ
Sød tøs der er ved at rulle ind i mig
Dette var så selve... rullegulvet? Hvad kalder man det???



Kate and Dylan
Kate er sød hæhæ
Kate og moi!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar