tirsdag den 24. december 2013

Vejret

Lige nu har vi, her hvor jeg bor, masser af sne og kulde, gal det er koldt.
Jeg fryser pretty much hele tiden i skolen også selvom jeg har en stor, fed sweatshirt på. Der er masser på skolen, som går rundt i t-shirt - jeg så endda en dreng i fredags med shorts!!! Jeg fatter altså ikke, hvordan det er muligt, men de siger alle, at de er vant til det.
Jeg syntes, at det var så koldt, når det var bare 5 grader i DK, men nu virker det lige pludselig ikke så slemt haha.

Herunder er vejret for de næste par dage, og det her er ikke engang så slemt, som det har været de sidste par uger:


Så havde vi også en mindre snestorm et par dage siden med meeeeget sne.

Her hvor Kate og jeg står er der godt nok ryddet for sne, men ellers er der riiimelig meget.
Og hey, vi skulle bare ind i en bil - derfor jeg ikke har en jakke på haha 

Vi kørte omkring 20 mph pga. sneen hæhæ

Udendørs bord med sne



Og så lille mig der ønsker rigtig god jul! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar