fredag den 27. december 2013

Christmas 2013

Så fik jeg også oplevet jul på amerikansk manér!



Vi vågnede op d. 24 december til "stockings" fyldt med slik fra Santa ;)



Vejret var rigtig flot med masser af sne :)



Eftersom julen bliver fejret d. 25 og lidt om aftenen d. 24 slappede vi bare af indtil omkring 15.00 :)
Fik lige taget lidt billeder af de fleste ad familiens medlemmer ;)

Min værtsmor + værtsfar :)

4 ud af 5 af familiens dyr :)


 Ved 4-tiden kørte vi mod kirken i Ogemaw til julegudstjeneste sammen med min værtsfars søn, som er flyttet hjemme fra, og hans søn, Daniel :)
Kate! Med mad i munden hæhæ

Efter kirken var det tid til mad! Men ikke en stor, festlig julemiddag med and og flæskesteg, som det ville have været i Danmark - Jul er jo ikke rigtig før d. 25 :)


Kate og jeg med en lille forfriskning haha


Efter at have spist var det tid til at åbne gaver. Normalt i USA vil man gøre det om morgenen d. 25, men eftersom vi ville køre downstate tidligt d. 25, valgte vi at gøre det aftenen før :)

Juletræet - noget anderledes end jeg er vant til i Danmark hæhæ

Kate og jeg






Dagen efter drog vi 3 timer downstate til Mikes side af familien. Vi var intet mindre end 38 mennesker haha. Mange af dem kendte jeg fra Thanksgiving, men der var stadig en del nye ansigter :)
Jeg fik nærmest ikke taget nogle billeder der, men der er et par stykker.

Kate og jeg med vores nye vanter og hue fra mormor og morfar :)
Jeg har også min nye trøje og halskæde på fra mor og far - Kate havde også sin halskæde på under jakken :)
Hos Mikes kusine og mand (tror jeg det var haha)



På lørdag kommer min værtsmors familie på besøg og holder en lille jul :)
Håber alle i Danmark havde en skøn jul! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar