torsdag den 28. november 2013

Thanksgiving break + the gym

I går, onsdag, fik vi på min skole Thanksgiving break fra torsdag-mandag på grund af Thanksgiving, selvfølgelig :)
Til dem der ikke ved hvad Thanksgiving er: http://go.tv2.dk/2013-11-28-derfor-fejrer-de-thanksgiving

I dag, torsdag, kører min værtsfamilie og jeg downstate for at fejre Thanksgiving med min værtsfars familie og lørdag kommer min værtsmors familie på besøg - så i min værtsfamilie holder de to :)

Udover det er cross country sæsonen jo slut, så jeg er startet i fitness med norske Tone :)
Fitnesscenteret er godt nok noget mindre end jeg er vant til i Danmark;
Tone og jeg blev en smuuuule forbavset, da vi så hvor lille omklædningsrummet var, hahah
12 skabe øøøøøh og søde Tone ;)

Tager da lige et billede midt i vores hardcore workout, hæhæ



Ingen kommentarer:

Send en kommentar