torsdag den 21. november 2013

Homecoming (langt om længe)

Så er det vist nok på tide med en indlæg om Homecoming, som efterhånden er omkring 1,5 måned siden, uuuups! Men internettet herhjemme er godt nok heller ikke fantastisk...

Fredag var der the Homecoming football game, som jeg fortalte om i et tidligere indlæg og dagen efter var det selve the Homecoming Dance!! SÅ amerikansk.

Amerikanerne gør virkelig meget ud af det; nogle køber kjole måneder før, sko, smykker og får sat håret. Jeg købte min kjole sammen med Kate omkring 2 uger før. Langt de fleste af pigerne har vilde, puffy kjoler med glimmer, sparkles, "diamanter" - rimelig vilde kjoler vil jeg sige.
Min var utrolig enkel, haha.

Så om morgenen tog Tori, Kate og jeg over til én Tori kender og fik sat vores hår - forholdsvis billigt.
Tori - Kate - Mig


Efter at få sat hår tog jeg over til Courtney alene og gjorde mig klar sammen med hende og Steven.




Herefter kørte Steven, Courtney og jeg og samlede Keegan og Eic up. (Her kan de jo køre, når de er 16 år, hvilket er SÅ fantastisk dejligt)



Efter endte vi på restaurant "Lost arrow" hvor vi mødtes med Lindsey, Whitney, Mary og Shay.




Her spiste vi, hvorefter vi tog til Marys onkel og tantes hus, som kun lå få minutter væk.
Vi sejlede ud på en stor sø med båd og tæppe og spiste is, yuuuuuuum









Og så var det ellers videre til selve "The Dance".



Okay, så 95% af eleverne grindede op og ned af hinanden, wooooow...
Jeg blev budt op til slow dance af to gutter og så dansede jeg ellers med Tone (Den norske udvekslingsstudent) som heller ikke liiiiige var til det grinding dér, haha. Hende havde jeg det utrolig sjovt med!

Så alt i alt en skøn aften - SÅ amerikansk! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar