tirsdag den 13. august 2013

FI-NA-LLY!

Okaaaaay... jeg har ikke skrevet noget her i over 4 måneder, menmenmen! Nu har jeg fået værtsfamilie!!!
Jeg fik det at vide i går, lige et par minutter før jeg mødtes med 17 andre udvekslingsstudenter til noget hygge!

Jeg skal bo i Michigan i en lilly by ved navn Lupton. Familien består af far, mor og deres datter, der er 16 år ligesom mig(!!!) Michael, som faren hedder, kan lide at rode med biler og læse. Tamara, moren, er glad for at læse og skrive og datteren, Kate, er med i noget teater/drama på skolen, lidt kor og så er hun lige blevet kaptajn for cheerleaderholdet. De har også to hunde og to katte!

Familie går også rigtig meget op i at lave mad selv og spise hjemme samt være sammen som familie - tre ting som jeg er virkelig glad for de gør!
Jeg har skrevet med familien i dag og de virker bare helt fantastisk søde, glæder mig SÅ meget. Jeg skal rejse i slutningen af august men den helt præcise dato er ikke på plads endnu.

5 kommentarer:

  1. Lyder som en SKØN familie! Håber du får et fantastisk år! Håber snart også jeg får min ! 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg krydser virkelig også fingre for, at du snart får en familie, Shadi! :)

      Slet
  2. Mange tak Laura!
    Og du er jo allerede 'derovre' - håber du nyder det fuldt ud! :-D

    SvarSlet