onsdag den 2. juli 2014

Back in Denmark

Her kommer sidste indlæg på denne blog - regner jeg i hvert fald med.
Jeg har nydt at skrive her og ved, at mine venner og familie har elsket at kunne følge med i, hvad jeg har lavet over there. Jeg er SÅ glad for, at jeg valgte at lave en blog, så jeg også i fremtiden kan se tilbage på alle de mange minder :)

D. 19. juni var jeg igen i Danmark og maaaaan - hvor var det altså alligevel fantastisk! Så dejligt at se min familie og tre af mine søde veninder, som havde taget toget - det betød så meget! Og det var selvfølgelig ikke uden tårer hæhæ
Siger mange tak min dejlige søster, Sofie, som har taget alle billederne!


Nielsen, Krølle og Mirella!



Her kommer vi!!!



Åååh min bedste veninde <3 og min søde mor som tørrer øjne i baggrunden haha



Vi kunne altså ikke lade være med at kramme....

MEGET SAVNET

Min skønne søster (som var vokset SÅ meget!!!) og min skønne famselamsemand!

Min familie!










Ingen kommentarer:

Send en kommentar