fredag den 23. maj 2014

Lately...

Har jeg... 

...været ude at spise med Nicole:


..set på smååååkt bonfire...



...taget selfie med en søøød hund:


....fejret Mother's Day, som er stort her, uden min egen dejlige mutti:


...været Exchange Student of the week på min skole. Nedenstående var hængt op in the hallway på skolen, og in the announcements blev der hver dag i en uge sagt et fact om mig eller Danmark, som hele skolen så hørte:


...Været til Kate og Toris award show på et college, hvor de tager cosmetology timer (der hvor jeg også var Kates model hæhæ):



...været ude at spise med dejligste Katie:


 ...Været på en lille udflugt hæ:



...og gået op og ned af 600 trin:



...og så har vi ENDELIG fået fantastisk vejr:


...vejrudsigten for de kommende dage:


Vejret i Michigan er så mærkeligt. Det er lidt ligesom om, der ikke er efterår og forår, men at det bare går fra sommer til vinter og så til sommer igen. Den ene dag var det 5 grader og så to dage efter havde vi 25???? Det var så skiftet fra vinter til sommer I guess hæhæ. Her den anden dag havde vi 30 grader og sol og dagen efter var det 10-12 grader og grå himmel med regn...

Det var ikke meget, jeg kunne komme med, men jeg har været ret ringe til at tage billeder, og så er der ikke sket helt vildt meget her på det sidste :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar