tirsdag den 1. april 2014

Tin City & frozen yogurt

I dag, mandag, var det desværre rimelig overskyet, så vores plan om at slappe af og ligge i solen gik lidt i vasken...
I stedet tog vi til Tin City, som er det her... øh sted... med en masse små shops.
Herefter tog vi ind til selve byen i Naples, som var rigtig flot!
Vi tog også forbi et shoppingcenter, hvor de havde H&M(!!) - det har jeg altså ikke set mange steder her (min værtsfamilie kender ikke engang til det...)

Senere på aftenen kørte vi ind til byen igen for at spise frozen yogurt. Jeg havde aldrig fået det før, men har haft snakket om det lige siden, jeg kom til USA. 
Der var vildt mange forskellige smage og masser af toppings. Man lavede sin egen, og det var seriøst fantastisk. Ååååårh det var godt! Tog et billede af min frozen yogurt, men billedet blev dårligt pga. mørket, så jeg lagde det ikke op - kun et billede af bægeret haha. Ellers, søg på vores gode ven Google, hvis du er halvgammel og ikke ved hvad det er (hej Mormor, Morfar, Farmor og Farfar hæhæ).





























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar