lørdag den 22. marts 2014

Model for en dag

Mandag og onsdag, i alt 12 timer om ugen, tager Kate cosmetology timer uden for skolen på et college.
I mandags var der et hair show på det her college, hvor alle eleverne skulle have fundet en model, hvorefter de så skulle style deres hår, makeup og finde tøj.
Kate spurgte mig, om jeg ville være hendes model, og det lød da som noget skæg og balla' - så jeg sagde da ja ;)
Vi fik fri fra skole hele mandagen, og Kate startede på mit hår ved 9-tiden. Da håret var sat, makeuppen lagt og tøjet + de meget ubehagelige sko var på, skulle alle modellerne ud på en scene med deres "hårartist" (er det det rigtige ord?) og vises frem, mens der var publikum. Vi var omkring 50-60 modeller og hårartister, der skulle vises frem.
Jeg lignede slet ikke mig selv med den mørke makeup, da jeg normalt altid bare har lidt mascara på hæhæ.
Jeg er i forvejen ret høj i forhold til pigerne herovre, og da jeg fik skoene på, var jeg bare et tårn haha

Kun en lille smule højere end Kate jo ;)



Tori (som også havde en model), jeg og Kate

Håret som Kate lavede på mig. Desværre kan man ikke se detaljerne aller øverst oppe, hvor det ligesom var flettet fra siderne og ind (hvis det gav mening??). Det var i hvert fald rigtig flot! :)
Vi prøvede at tage et billede af makeuppen. Det er ikke så tydeligt og skarpt på billeder, men bedre end ingenting. Der var eyeliner, mascara, falske vipper, glimmer osv. og det tog en krig at få af igen haha

Mine meget ømme og lidt røde (og grimme) fødder efter omkring 30 minutter i de dér skønne sko....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar