lørdag den 29. marts 2014

Key West

I går morges, fredag, kørte vi til Key West, som er helt ude på spidsen af Florida og det sydligste punkt i hele USA. Køreturen tog omkring fem timer. Vi valgte at tage en overnatning i Key West fra fredag til lørdag og vil også være i Key West lørdag, for så at køre tilbage til Naples lørdag aften. Hotellet vi bor på i nat er ekstremt lækkert!!

Jeg ved slet ikke hvordan jeg vil beskrive Key West. Byen er så... WAUW. Den er ligesom alt, jeg har set på film med palmetræer langs vejen, små shops og sportsvogne haha. 

Vi var på stranden et par timer, var rundt i byen og spiste derefter på restaurant.
Om aftenen er byen den vildeste party by. Propfyldte barer over det hele med høj musik!
Desværre var jeg så uheldig, at min kamera gik død, næsten lige da vi nåede til den del af byen om aftenen, så der er kun omkring to billeder af barerne...

Jeg føler slet ikke, at mine billeder yder byen retfærdighed haha, men her kommer en MASSE billeder fra i dag:




Hotellets pool



Min lille model hæhæ





















Ser lige lidt mærkelig ud her, men altsåååå











Ingen kommentarer:

Send en kommentar