tirsdag den 25. februar 2014

Snowdays

I tirsdags havde vi endnu en snowday (ingen skole) pga. vejret.
Det samme gjald fredag, hvor det havde regnet en del mens der lå sne på jorden, hvilket resulterede i meget glatte og farlige veje.
Meeeeen, man klager altså aldrig over en fridag!
Begge snowdays kunne jeg af en eller anden grund ikke sove længe, så tirsdag var jeg op kl.5.00 og fredag 4.30, øv.
Men jeg fik da taget noget billeder - her er klokken omkring 7, og det er da egentlig lidt flot :) hæhæ.





Synes egentlig vejret svinger rimelig meget her... sidste mandag kom temperaturen helt op til 8 grader!!!!! DET VAR SÅ FANTASTISK. Det skal lige siges, at vi altså ikke har set + grader siden oktober eller sådan noget haha.
I hvertfald, det var bare SÅ skønt - og næste dag sneede det bare for sygt meget og var vildt koldt - hvilket jo så resulterede i en snowday.
Det har været lidt varmere på det sidste - mellem de -10 og 0 grader (0 grader har aldrig følt så dejligt før, haha)
Men desværre skal vi til at se temperaturer mellem -15 og -30 igen, urhg.



Fredag, lørdag og søndag kunne vi ikke forlade huset meget, da vejene var ligesom en skøjtebane, men vi fik da hygget lidt udenfor :)

Her er værtsmor, værtssøtster, værtsnevø og moi. Egentlig et rimelig akavet billede og jeg ligner bare et tårn :(

Djævleungen! Haha ej, han er en sød gut. Daniel - 4 år, nuuuurh

Min værtsfamilie har, som tidligere nævnt, deres egen lille sø og siden slutningen af december, har der været svaner. De kommer åbenbart hvert år og der er en 10 stykker :)



Danny boy og jeg - lige vågnet op og det hele hæhæ

Bare lige for at vise den meget fantastiske mængde af sne....


Hostmom faldt på nummi hæhæ

Haha - I had to...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar