søndag den 26. januar 2014

Den sidste månedstid

Så skylder jeg da vist nok et nyt indlæg...

Der er ærlig talt ikke sket det store de sidste par uger.
Vi har haft vanvittigt lave temperaturer helt ned til -35 med wind chill (hvordan det føles) på omkring -45, så det har været interessant haha - okay nej, sindsygt koldt.
Vi har også fået utrolig meget sne og har stadig. En dag begyndte det at regne og der var masser af sne ooooog det så sådan her ud efterfølgende:



Har været omkring tre timer downstate i Ann Arbor, da Kates grandma er på hospitalet - her er Kate og jeg  som venter :)



D. 21 januar havde Kate fødselsdag og fyldte 17 år. Her er kagen, som smagte overraskende godt:



Og her har vi fødselsdagsbarnet hæhæ:



Vi har også haft eksaminer i vores 6 fag. Jeg ved ikke hvordan det er gået endnu, men jeg tror, det er gået helt okay. Nu er det jo ikke fordi, jeg rent faktisk kan bruge dem til noget. Så længe jeg består fagene kan jeg graduate her til sommer, men jeg kan ikke bruge karaktererne til noget, når jeg kommer hjem :)

Er forresten rimelig præcist halvvejs gennem mit ophold, waaauw!


Slutter lige mit lidt kedelige indlæg af med et billede af Tone (fra Norge) og jeg :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar