torsdag den 24. oktober 2013

Team dinner, min weekend og SNE!

I fredags efter halv skoledag og cross country var der team dinner for holdet hos Mr. Frank's house (coach). Der var mad (!!!) og ellers bare hygge med lidt TV, trampolin og lignende - alt i alt rigtig hyggeligt :)

I weekenden skulle vi jo til Frankenmuth, men da vejret ikke helt var på vores side, skete det ikke rigtig.... Vi kørte stadig downstate, faktisk forbi Frankenmuth, til en by jeg ikke husker hvad hedder. Anyway, Tamara, Kate og jeg tog i biffen og så Gravity og shoppede lidt. Herefter kørte vi til Tamaras mors hus - altså i princippet min hostmormor, haha. Vi lejede film og overnattede dér. Dagen efter havde en lille pige ved navn Sophia i familien 2-års fødseldag, som blev holdt cirka en time væk. Der var omkring 30 mennesker, så jeg mødte en stor del af familien der. :)

Og så i dag, d. 23. oktober.... tro det eller ej, men det begyndte at sne. ALLEREDE!!
For bare lidt over en uge siden var det omkring 20 grader, haha.

Maaaaad :)
Anna og Carissa - begge freshmen og super cute, haha :)

Så er der iiiiis!

Min is, gal det var godt.


På trampolinen med Jourdan, Tessa, Gilli og Eric - mig i strikken dér :)

Justine, Haley og Keegan :)

Sophias fødselsdagskage - og dem der lavede den stavede hendes navn forkert, åååha hahah 

SNE I DAG! Tog billedet på skolen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar